Expres zprávy

Nejbližší akce

Kontakty

  • tel: 608 862 698
  • mail: info@bowlingweb.cz
  • web: www.ablweb.cz
  • web: www.bowlingweb.cz

Partneři

Mistrem modré skupiny BOLIJE zaslouženě Honza Czyž

Neděle 12. 4. byla v herně Bowling SKY v Ostravě posledním hracím dnem „modré"skupiny BOwlingové LIgy JEdnotlivců.  Vše je rozhodnuto a tato skupina dohrála už 6. ročník. Nakonec do herny nedorazil Přemek Filip a Jirka Böhm.

Boje byly vyrovnané a dokonce jsme se dočkali další remízy. Autory tentokrát byli Vašek Šimorda s Péťou Lyskem. V dnešním hracím dni šlo ještě o postup do finálové čtyřky. Nejlépe rozehrané to měl Radim Janusz a bojoval o tento postup z plných plic a tento boj prohrál o velmi těsná prsa. Při shodě bodů rozhodoval průměr z celého soutěžního ročníku a ten má jenom o trošku horší než Jarda Balarin, kterému dnešní den nevyšel. Jarda dneska opustil v celkové tabulce medailové pozice, ale účast ve finálovém turnaji uhájil.

Dnešní hrací den zahrál bez ztráty bodů jedině Honza Czyž. Vyhrál poslední hrací den a s přehledem si udržel první místo, což znamená, že je mistrem BOLIJE modré skupiny pro sezónu 2014 /2015. Na druhé příčce dnes i celkově ve svém prvním ligovém ročníku se umístil Péťa Lysek a určitě může být se svým umístěním a hrou spokojený. Dnes a i celkově třetí místo patří Milanovi Rejdovi, který se na bronzový stupínek odrazil ze své oblíbené bramborové pozice. Nejvyšší nához dneska patří Bohdanu Hefnerovi výkonem 235 bodů.

Se svou hrou může být určitě spokojený i Martin Hanousek, který si zahrál svůj první ročník a jako bowlingový nováček se nemá zač stydět. Určitě půjde s výkony nahoru a jednou bude mít stejnou radost s umístěním a počtem vítězství jako dneska Marian Gerlašínský.

Tuto sezónu zakončíme na slavnostním vyhlášení v karvinském hotelu Na Fryštátské 23.5. Pokud se vám bude chtít, můžete přijet fandit zástupcům „modré" skupiny ve finálovém turnaji 3. května.

Výsledkový servis lze najít na: www.bowlingkelimci.cz.

Sdílet na facebooku
Bowling bazar 2
Facebook
X-shop
Bowling Marketing
sportovní hry
BowlingWeb